wtorek, 26 sierpnia 2014

Rozdział 8

-Niall!!!!! Chcesz pizze?? -krzyknęłam pytając.
-Jasne!-usłyszałam w odpowiedzi. Zamówiłam pizze i poszłam do salonu.
-Mmm wybrałeś już cos? -spytałam się go gdy nagle usłyszałam dzwonek do drzwi.
-Pizza tak szybko? -zdziwiłam sie i podeszłam do drzwi. Gdy je otworzyłam ujrzałam nie dostwce z pizzą tylko... CDN

                                                              ***
-Hej Emily - Podszedł do mnie i chciał mnie przytulić. Natychmiast się odsunęłam.
-Kurwa Matt Co ty tu robisz?!?!- Zaczęłam Wrzeszczeć jak Opętana. Nawet nie zauważyłam kiedy Niall stanął koło mnie. 
-Co tu się dzieje Em?- Powiedział lekko zszokowany Niall. Nie wiedziałam co mam zrobić w tej okropnej sytuacji. 
-Nic Niall...- Powiedziałam a raczej zaszlochałam drżącym głosem. Niall Od razu mnie przytulił. 
-Odsuń się od niej!!- Zaczął wrzeszczeć Matt na Niall'a. Nagle poczułam gwałtowne szarpnięcie. Leżałam na podłodze. Odwróciłam głowę w prawo i ujrzałam jak się biją.
Szybko pobiegłam w ich kierunku i zaczęłam rozdzielać ale na marne Matt mnie uderzył. Uderzyłam głową o szafkę. Strasznie zaczęła mnie boleć głowa. 
- Pożałujesz za to Skurwysynie- Zaczął krzyczeć Blondyn. Ostatnie co zobaczyłam to jak Niebieskooki wywala Matta za drzwi..
                                                               ***
Obudziłam się na czymś bardzo miękkim, powoli zaczęłam otwierać oczy. Nie dało to dużego rezultatu gdyż oślepiło mnie światło. Za trzecim razem udało mi się już normalnie otworzyć. Usiadłam chwiejąc się jak się okazało na moim łóżku. Po chwili przyszedł Niall z gorącą herbatą.
-O Emily obudziłaś się- powiedział Blondyn z wielkim Uśmiechem. Zauważyłam że ma rozwalony łuk brwiowy i nagle zaczęłam sobie wszystko przypominać. oczy mi zaszły łzami ale się powstrzymałam aby nie "wyszły" na zewnątrz. 
-Niall przynieś mi apteczkę leży w szafce pod umywalka w mojej łazience- Pomyślałam że mu wyczyszczę to ranę. 
-Ale po co ci?- Zapytał z dziwnym wyrazem twarzy.
-Po prostu przynieś, proszę- poszedł  bez słowa. jestem ciekawa z kąd Matt wie gdzie ja do cholery mieszkam i co on tu kurwa robi?! Po kilku minutach dostałam to o co prosiłam. 
-Usiądź na łóżku- Powiedziałam a on to zrobił. Kucnęłam przy nim i zaczęłam wycierać zaschniętą już krew. Niall cicho syknął.
- Dziękuję- Powiedziałam.
- Ale nie ma za co Księżniczko- Odpowiedział z Krzywym uśmiechem.
- Jest, gdyby nie ty to nie wiem co on mógł by mi zrobić- Wypowiedziałam te słowa ze strachem w głosie. przylepiłam jeszcze plaster na brwi Blondyna i zamknęłam Apteczkę.
- Dla ciebie wszystko Księżniczko- Powiedział i zaczął się do mnie przybliżać gdy nagle... CDN



Hej wiem, że ten rozdział nie jest wspaniały i ogólnie... 
https://twitter.com/_Hands_Up Macie tu mojego tt, możecie się tam nas pytać o rozdziały i inne rzeczy. : D 
W Komentarzach możecie podać nam linki do swoich tt to Zaobserwujemy ;) Miłego dnia <3 Kolejny rozdział powinien pojawić się za 2 dni <3 Całuski ;*** /Ala

4 komentarze:

  1. Kocham <3. Nie spodziewałam się tak szybko rozdziału. :)~Ewa :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział jak zawsze świetny *.*
    Pragnę Was poinformować, że ten blog został nominowany do Liebster Award <3
    Szczegóły znajdziecie tutaj : http://one-moment-to-my-life-changet.blogspot.com/2014/09/liebster-award.html
    Pozdrowionka x

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy nastepny rozzial *-*?

    OdpowiedzUsuń