poniedziałek, 15 września 2014

Rozdział 9 ;)

               Info pod rozdziałem. ;) 

CZYTASZ,KOMENTUJESZ= ROZDZIAŁ POJAWIA SIĘ SZYBCIEJ <3 


…Gdy nagle zakręciło mi się w głowie i osunełam się na podłoge. Miałam ciemno przed oczami...
-Jezu Emily co sie dzieje?!-powiedział przestraszony Niall i podbiegł do mnie.
-Kręci mi sie w...- Nie dokończyłam, ponieważ nic już nie widziałam ani słyszałam.


                     *Oczami Nialla*

Podbiegłem do niej ponieważ się o nią bałem. Tak... Zakochałem się w niej... Pewnie teraz sobie pomyślisz: ,,taki twardziel wie coś o miłości?! Haha śmieszne!" Nie taki twardziel jak sądzisz... Ale nie ważne!
Podbiegłem i próbowałem ją obudzić ale na marne... Jezu co ja mam zrobić?! Myśl Niall! Myśl!!
Karetka!!!! Wykręciłem numer pogotowia i wyjaśniłem całą sytuacje. Gdy skończyłem rozmowę, ukleklem obok niej...
-Trzymaj sie Emily... Trzymaj się... -powiedziałem szeptem i złapałem ją za ręke...


*30 Minut później*

Jesteśmy w drodze do szpitala... Emily nadal sie nie obudziła... Martwie się o nią... Tak chyba się... Oh Nie myśl o tym!!!!! Jedziemy z Emily na sale....


*Emily*


Czułam że coś sie stanie! Wiedziałam! Pewnie umarłam. Albo Niall dodał mi do szklanki tabletke gwałtu i... Jezu nie! Czemu o tym pomyślałam ?! Ale jestem głupia! Ale... Co sie stalo? Nic nie pamiętam...
Slysze jakies szepty nade mną...
-Jezu tak sie o nią martwie! Co się wogóle stało?!- powiedziała jakaś kobieta... Nie wiem kto to moze byc...
-Wytłumacze to pani później...-powiedział jakiś... chłopak? Facet? Ohh nie wiem! Spróbuje otworzyć oczy...
Próbuje...
-Ona sie budzi!!!! -powiedziala kobieta.
Otworzyłam oczy ale odrazu zobaczyłam oślepiającą mnie biel. Otworzyłłam drugi raz i zobaczyłam że ktoś nade mną stoi...
-Gdzie ja jesten? Kim wy jesteście??-spytałam bo nie poznawałam tych ludzi.
Kobieta wystraszonym wzrokiem popatrzala w moją strone i zaczela plakac

-O nie.... CDN...


A wiec na wstepie dodam ze mialam eproblemy z netem ;/ Rozdzial nie wchodził mi na kompa :/ A wiec tak jak mowilam. Rozdzial pojawi sie za tydzien. Kochamy was ;** / Oliwia & Ala <3


KOMENTUJCIE PROSZE <3 DO NASTĘPNEGO ;*


5 komentarzy:

  1. Kocham *.* Piszcie dalej <3 ~Ewa :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszcie dłuższe te rozdziały, są za krótkie :c a tak to fajne ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej postaramy się ;* Tylko wiesz.. Brak weny robi swoje niestety :/ Ale postaram się ;* Caluje /Oliwia ;*

      Usuń
  3. o Jezuuuu! *-* kocham!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudooo piszcie dalej <3 Kocham Was <3 /Aga ;*

    OdpowiedzUsuń