poniedziałek, 14 lipca 2014

Rozdział 2

... Ona pokazywała na Horana...
- On jest tym fejmem? -spytałam lekko poirytowana.
-No. Każda laska za nim lata ale on wszystkie olewa. -powiedziała a ja się dziwnie na nią spojrzałam-Co? Znasz go?- powiedziała i wzięła łyk wody.
-Tak. - i w tym momencie cała woda poleciała na moja twarz. - CONI TY GEJU!!! - i zaczęłam ja gonić. Jednak gdy byłam w pobliżu Blondyna, jak zwykle musiałam zaliczyć wpadkę i upadłam na jego kolana.
- Dwa to przypadek Trzeci to przeznaczenie- i się do mnie uśmiechnął.
-Tak strasznie przepraszam - spaliłam buraka i wstałam z jego kolan. - Przepraszam. -powiedziałam i zaczęłam odchodzić. Podbiegła do mnie Coni. Zaraz będzie rewanż .
-Chodź Coni coś Ci powiem.- podeszłyśmy do naszego stolika i wzięłam łyk wody. I potem wyplułam zawartość na Coni. Hahah wszyscy zaczęli się śmiać. Coni też.
-Już ja cie dopadnę- krzyknęła a ja uciekłam do Łazienki. Gdy zadzwonił dzwonek szybko otworzyłam drzwi i kogoś walnęłam. Tym kimś był Horan. Zresztą jak zwykle.
-Nosz kurwa. Jaka ja niedojebana jestem! -krzyknęłam a on się uśmiechnął.-Przepraszam. Jak mogę Ci to wynagrodzić?-spytałam
-Em nie wiem. Może dasz mi swój numer? -spytał z chytrym uśmieszkiem.
-Marzenia Horan.- i odeszłam. Na szczęście dotarłam do sali przed nauczycielem. Usiadłam kolo Coni bo z Nią miałam lekcje.
-Hej- powiedziałam a on zaczęła się śmiać.
-Co? - spytałam nieco zdziwiona.
-Jajeczko- cały czas się śmiała i po chwili do sali wszedł jakiś przystojniak z Lokami. Coni od razu przestała się śmiać i spaliła buraka. Od razu wiedziałam o co chodzi.
-CONI SIĘ ZAKOCHAŁA. - krzyknęłam a cala klasa włącznie z loczkowatym sie na nas spojrzeli. - W swojej nowej bransoletce-i zaczęłam się śmiać razem z Coni z mojej głupoty. Do sali wszedł nauczyciel.
-CISZA- Uspokoił nas i zajęliśmy się lekcja. Była strasznie nudna... Po lekcjach umówiłam się z Coni na zakupy. Poszłam do swojej szafki i zobaczyłam liścik. Było w nim napisane:... 

                                                                      Spotkajmy się za szkołą :* 
                                                                                     NIall xx. 
Zdziwiłam się. Nagle podeszła do mnie Coni. 
-Ej to idziemy do cb a później do Galerii, Tak? - Zapytała z wielkim uśmiecham na ustach.
-Emmm... Tak - Ocknęłam się z zamyśleń i odpowiedziałam na pytanie
- Ej co jest jestes jakaś taka "inna".- Zaśmiała się.
- Jest wszystko Ok tylko się zamyśliłam. - Uśmiechnęłam się do niej.
Szybko wybiegłyśmy  ze szkoły i pognałyśmy na Przystanek. Sprawdziłam autobus i miał być dopiero za 
30 min. Ugh... Stwierdziłam, że szybciej byśmy dotarły na piechotę więc zaproponowałam ten pomysł Coni zgodziła się od razu. Po 20 min. dotarłyśmy do domu. Otworzyłam drzwi. Zdjęłyśmy buty i poszłysmy do mnie do pokoju.
-Wow, Ale tu ślicznie - Pisnęła Zachwycona Coni.
- Dziękuję- Podziękowałam jej i powiedziałam aby się rozgościła. Ja podeszłam do szafy i zaczęłam wybierać jakieś wygodniejsze ciuchy. po 15 min. szukania Znalazłam zestaw. Poszłam jeszcze do łazienki się odświeżyć. Wzięłam prysznic. Po wytarciu się ręcznikiem zrobiłam sobie lekki makijaż. Pomalowałam rzęsy i delikatnie pomalowałam usta błyszczykiem o smaku arbuza. Przebrałam się w wcześniej przygotowany zestaw.
 Gdy wyszłam z łazienki zobaczyłam Coni trzymającą kartkę od Niall'a. Popatrzyła się na mnie z wytrzeszczonymi oczyma. 
- Emily dlaczego nie poszłaś wtedy do niego?- Zapytała się mnie. Była najwyraźniej zdziwiona moim zachowaniem wobec Blondyna.
- Wiesz ja go właściwie nie znam, więc dlaczego miałąbym się zgodzić?- Powiedziałam i westchnęłam głośno.
-Wiesz to jest największy fejm w całej szkole i każda dziewczyna by chciała aby się na nią nawet przez chwilę popatrzył. - Powiedziała zdziwiona.
-Dobra zakończmy ten beznadziejny temat. - Powiedziałam a ona tylko pokiwała głową i wyszłyśmy.
Zamówiłam Taxi. po 5min. Przyjechała. Wsiadłyśmy i zaczęłyśmy gadać na różne tematy. Po 20.min. Jechania zapłaciłam i podziękowałam kierowcy. Wysiadłyśmy przez Ogromną Galerią. Serio ona Było GIGANTYCZNA. Gdy do niej weszłyśmy zobaczyłam pewną osobę a dokładniej...  


4 komentarze:

  1. Rozdział wspaniały ♥ Mam nadzieję, że ta osobą jest Niall. Do następnego ♥
    http://link.ask.fm/goto/50aiCb_tfaaQDTIzgXDm8cQ7qB-O--qPo1PmquS-iSDOORhsC5cHLATqoQkDQ2w-TlCFa_F3t239qpB54FsdlVAOXmd1qFrEb3m1yJvc1WWGrZ4vR4iMK8TcH85ZGDOn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju strasznie się cieszymy <3 Dziękujemy Ci <3 /Oliwia ;*

      Usuń
  2. Boziu... Taki moment.... Ah... -.^
    Szybko mi tu next'a dawać!!! ;*
    Pozdrowionka i buziaki <3

    OdpowiedzUsuń