niedziela, 13 lipca 2014

Bohaterowie :*

Emily Colins
18 lat
Dziewczyna pochodząca z Warszawy.Przeprowadza się do Londynu.
Nastolatka bez problemów, Kocha Żelki i ryzyko.Zawsze pełna energii . Jej świat wywraca 
się do góry nogami gdy poznaje pewnego chłopaka i nową Przyjaciółkę.


Coni Grapy
18 lat 
Mieszka w Londynie. Pochodzi z Irlandii. Jest bardzo nie śmiałą dziewczyną
do czasu. Bardzo wesoła, Kocha dużo jeść a i tak jest chuda. 
Jej życie nabiera kolorów po poznaniu Emily.


Niall Horan 
18 lat 
Pochodzi z Irlandii. Jest najpopularniejszy w całej szkole, każda dziewczyna
marzy o tym aby chociaż na nią spojrzał. Jest miły ale jak przychodzi co do czego to potrafi 
się zmienić  w całkiem inną osobę. 





Hej Jestem Tego bloga będę prowadziła ja i moja Przyjaciółka Oliwia. Chciałam na początek 
powiedzieć, że to będzie nasz pierwszy blog. No to tyle mam nadzieję, że wam się Spodoba. 
Dzisiaj już będzie pierwszy rozdział i proszę skomentujcie go <3. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz